مطالب

مهمترین نکات هنگام خرید پنکه های مه پاش

اندازه محیطی که می خواهید خنک شود

یکی از فاکتورهای اساسی در انتخاب پنکه های آبی اندازه محیطی است که می خواهید آن را خنک کنید. اگر جریان هوای خنک به اندازه کافی وجود نداشته باشد اثر خنک سازی مطلوبی را ایجاد نخواهد کرد و اگر زیادی وجود باشد ممکن است در نهایت ایوان را خیس کند.

جنس پنکه

بیشتر مردم از پنکه های آبی در خارج از منزل استفاده می کنند زیرا ذرات آب می تواند در خانه مشکل ساز شود. زمانیکه از پنکه در خارج از خانه استفاده می شود، این دستگاه مقدار زیادی آلودگی را از گرد و غبار، باد، نور آفتاب و مواردی از این قبیل دریافت می کند.

بنابراین کیفیت جنس فن یکی از فاکتورهای اساسی در هنگام انتخاب آن است. مدل های پلاستیکی سبک تر و مقرون به صرفه تر هستند در حالیکه مدل های فلزی بسیار بادوام تر و ماندگارترند اما معمولا با قیمت بالاتری عرضه می شوند.

مخزن آب

انتخاب نوع مخزن آب بستگی به نوع کاربرد مورد نظر شما دارد. پنکه های آبی که دارای مخزن های متصل به خود هستند، بایستی بصورت دستی پر شوند اما این مزیت را دارند که بطور مستقل قابل حمل هستند.

نوع دیگری از پنکه های آبی وجود دارند که که می توانند آب را بطور مستقیم از طریق شیر لوله آبی دریافت کنند. هنگامی که نیاز به استفاده از پنکه آبی برای مدت زمان طولانی دارید، بهتر است از پنکه بدون مخزن استفاده کنید، در این مدل شما یکبار تنظیمات را انجام می دهید و دیگر نیازی به کنترل و تنظیم مجدد آن ندارید.

دفع حشرات

برخی فن های مه پاش این امکان را دارند که حشره کش را در سیستم خود قرار دهند و در هوا اسپری کنند بطوریکه که شما متوجه آن نخواهید شد اما بر روی حشره ها اثر خواهند گذاشت.

سرعت و ارتفاع پنکه

شما بایستی بتوانید ارتفاع و سرعت پنکه خود را به گونه ای تنظیم کنید که دچار نوسان نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *