مطالب

مقایسه پنکه مه پاش


مقایسه فنی دو مه پاش صنعتی مدل 65st1 و مدل 65st2 با نشان تجاری تایفون
هر دو مدل پنکه مه پاش از نوع ایستاده می باشند و از نمونه دستگاه های با کارآیی فوق العاده هستند.
از آنها می توان در اماکن عمومی و خصوصی شامل:زیارتی ومساجد، ورزشی و صنعتی،باغ و باغچه،رستوران وکافی شاپ،ویلایی وروف گاردن و دیگراماکن فضای باز و مسقف استفاده نمود.
هر دو مدل دارای قطر پروانه 65 سانتیمتری هستند، که از جنس فلز می باشد.
توان مصرفی هر دو دستگاه 260 وات بوده و با برق 220 ولت تک فاز کار میکنند.
هر دو دارای موتور با کلید 3 سرعته قابل تنظیم می باشند و توسط گیربکسی که داخل موتور وجود دارد قابلیت چرخش 90 درجه به طرفین را دارا می باشند.
مخزن هر دو دستگاه دارای حجم 40 لیتر و از جنس پلاستیک نشکن می باشد.
کلید موتور و کلید مه پاش، هر دو جدا از هم بوده و امکان استفاده از پنکه خالی در مواقعی که نیاز به رطوبت مه پاش نیست وجود دارد.
فضای قابل پوشش در محیط مسقف با ارتفاع حدود سه متر ،درهر دو دستگاه ، 200 متر مربع می باشد.توضیح اینکه این متراژ پوشش در محیط باز و تغییر ارتفاع تغییر می کند.

* تفاوتی های که بین دو دستگاه وجود دارد و در ظاهر دستگاه مشخص است این است که دستگاه 65st2 دارای گارد و محافظ خاص و ویژه ای است ،که جریان باد متمرکزی را ایجاد می کند و همچنین پنکه مه پاش مدل 65st1 دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد،در صورتی که در پنکه مه پاش مدل65st2 ارتفاع دستگاه 2 متر ثابت بوده و استند و گارد دستگاه به صورت مبله می باشد.
* دیگر تفاوتی که بین دو دستگاه فوق وجود دارد این است که، مدل 65st2 با وزن تقریبی ۲۷ کیلوگرم، حدود 3 کیلوگرم از مدل 65st1 به دلیل تمایز استند و گارد، فلز بیشتری مصرف شده و سنگین تر می باشد.
به طور کلی هر دو دستگاه با سیم پیچ موتور صددرصد مس، کیفیت و کارایی فوق العاده ای دارند و با قدرت پرتاب باد تا 8/5 متر مناسب استفاده در محیط های مذکور هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *